Håller jag på att bli sjuk?

Jag är fruktasvärt trött och kroppen känns helt lea lös, håller jag på att bli sjuk?!
Tror nästan de fryser som tusan och är trött, brular oftast leda till att man blir sjuk.
Hoppas inte bara för jag har planer för helgen och då tänker jag inte vara sjuk, planer och planer haha ska som sagt hjälpa daniel att röjja hemma. DÅ måsten man ju faktiskt vara frisk och det ska jag vara också.

image417
Brunisar var vi då, fortsätter att lägga upp denna bild
bara för att jag vill drömma tillbaka till då jag var brun!

Daniel fick för sig att vi skulle äta tacos på fredag, blev så gring när han sa de bara för att jag ÖNSKAR att det vore fredag nu. Jag ÄLSKAR ju tacos, det är absolut favorit maten. Så nu går man och sucktar efter tacos.
Aja ska strax fika, har förresten tränat 2 gånger idag, först pump lunchpasset sedan kondition på kvällskvisten.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback