Ha begär

Bara för att jag nu var inne på saker jag vill ha, så ska jag inte glömma att nämna att jag skulle vilja ha ett par korta shorts till våren eller i varje fall sommaren.
Gillar dessa som är från HM, men än är det nog lite tidigt att handla dessa. Kändes ju tusan som vår igår men idag då man vaknade upp så var det snö. Jag vill ha VÅR!!

image423

Pratade nyss med emelie i telefonen och vi kom fram till att sportlov är underbart för våran del tillsammans.
Eftersom vi träffas så pass sällan så är ett lov bästa tiden att träffas på, så nu är det bokat några dagar tillsammans. Planerade att vi bland annat skulle träna, se en massa filmer eller ännu bättre serier, gå på stan och bara mysa.

Prell bokade även middag tillsammans på fredag, blir nog trevligt om det blir av men vi får hoppas på de.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback