Generösa människor finns visst!

Är i varje fall bevisat idag då jag var på hockey med daniel, så var det en super snäll farbor eller man som frågade ifall jag ville ha en 50cl festis på grund ut av att han köpt fel, själv klart tog jag den men eftersom jag inte var sugen så fick Daniel ta den. Måste nog ha berott på att jag är yber söt och för att det var alla ♥ dag, hahaha!

När något sådant händer så inser man att om man är snäll mot folk så kommer det förmodligen alltid tillbaka på ett eller annat sätt.
Ne nu ni, nu ska faktiskt jag pallra mig upp till svartviksskola och åka skridskor en liten stund Daniels idé kunde dock inte motstå den även fast klockan är alldeles för mycket för mig.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback