Fredags shopping

Äntligen fredag och äntligen lov, underbart ska njuta till tusen.
Plus att vi har lov en vecka, sedan två studiedagar direkt innan skolan ska börja igen alltså lång lov.
Slutade tidigt idag också, hade endast redovisning på historian därefter fick vi sluta.
Så nu är jag hemma hos daniel och vi ska snart till att börja och städa som vi planerat denna helg.

Men just ja köpte ju en topp efter skolan också, mami och jag kollade på den igår så bestämde jag mig i natt för att köpa den. Underbart fin till vår/sommaren, måste kanske börja att investera lite sådana kläder nu.

image426


image427
Ser dock ut som jag har hamsterkinder, men den
bjuder jag på! Trevlig helg!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej sötnos!
Supersöt top,den passar dig "perfa"!!
Vadå hamsterkinder,du är ju vacker som en dag!
Ha en bra fredag!
krammosterc

2008-02-29 @ 15:47:27
Postat av: Hanna

Åhh tack detsamma, massor av kramar:D

Postat av: Nilla

guuud vilken fin tröja, vart har du köpt den? och vad kostar den?=)

2008-03-07 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback