Fredag/Paket

Underbara fredag, absolut hela dagen!
Idag kom mitt paket
, klickade hem en personlig almanacka för någon vecka sedan och nu har den kommit.
Underbart att få lite ordning och reda på allt som sker och händer för tillfälligt, har ju som sagt blivit mer i skolan nu och vad passar inte bättre än en sådan då? Var väldigt kluven hur jag vill ha den men fick bli en rosa med ljusrosa text och ett vitt band med texten Hanna tjugohundraåtta. Vilken miss det hade blitt om jag skrivit tjugohundrasju bara för att jag lyckas ha det i skallen hela tiden.
Ska ta ett kort sedan då jag kommer hem till mig, när jag har tillgång till kameran, så får ni se exakt hur den ser ut.

image380

Kvällens planer?
Åka till videoteket och hyra en massa bra filmer, därefter hem till mig och äta middag, blir kyckling med cashewnötter.Ska bli grymt gott!
Sedan fruktsallad och en massa film mys, ska bli skönt att bara ta de lugnt i helgen kan behövas efter denna veckas hårda träning.
Imorgon blir det nog också lugn dag, ska på stan en sväng kika runt lite och själv klart ta en fika. Daniel ska även få visa vad han önskar sig i födelsedagspresent efter som han fyller 19 på söndag.
Hemskt att fylla 19, men känner nog bara så för att jag själv fyllde ju nyss 18 min 19års dag kommer om några månader är nog bra mycket mer mogen då!

image381

Just ja glömde att skriva att daniel fotades idag för en reklambild, var super skoj att se honom bli fotad i hans racingförar utstyrsel. Bilderna blev grymt bra ska bli skojj att se när dem är helt klara, han skulle få några hemskickade så kommer bli toppen. Ska rama in någon som vi kan spara och hänga upp!

image382

Men trevlig helg på er allihopa!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback