Åre

Snart åker vi till Åre igen, ska bli skönt och ta det lite lugnt bada och basta och åka skoter.
Blev en lugn eftermiddag, hade genomgång om kristendomen sedan grupparbete, när det blev grupparbete så gick vi till 1891 fikade och pluggade där istället så det var mysigt.

Fick även en present av daniel idag, eller ja från maxfactor killen som daniel känner berättade om de tidigare då jag fick smink som ännu inte lanserats.
Denna gång var det en ny parfy av Paris Hilton som ska lanseras om någon månad, luktade i varje fall super gott.
Så det blev jag så glad för, så får se vad alla andra tycker då den lanseras.

image373

Sitter och trycker i mig två hårdbröds mackor nu och ett glas juice. Köpte egentligen sallad till middag men jag var ju så dum och tog tzatziki till hatar verkligen det, åt mig less på de för något år sedan och märkte att jag fortfarande inte kan äta det, i varje fall inte den som är från ica skolans går dock okej men verkligen inte Icas, och otur nog så var det verkligen tzatziki över hela salladen så det fick bli två mackor istället. Är som tur var inte så hungrig helle eftersom vi fikade nyligen.

Nu åker vi, trevligt helg!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback