Vi hade verkligen tur

Medan jag var på mitt spinning och core pass, var Daniel ute bland alla affärer för att leta efter Bingolotter.
Det var helt omöjligt, varenda affär hade sålt slut på alla. Så med lite ledsen min hämtade han upp mig efter träningen.
Men vi tänkte att vi testar en till affär vilket blev Ica på Bergsgatan och vilken jädra tur vi hade.
Och 2st kvar var det ända dem hade, Daniel snappade åt sig dem fort så imorgon är vi på hugget efter miljonen.
En lite tradition vi startat är att spela bingolotto och mysa, nästa år ska vi vara ute i tid vilket vi trodde vi var i år men icke!



Nu fikas det och sedan blir det sängen.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var som tusen trodde nästan bingo lotta hade lackt ner :P God Jul

2008-12-22 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback