Umeå nästa!

Har precis gjort mig klar nu, hade tänkt äta lite frukost och mysa lite med Daniel innan jag åker.
Frida kommer och hämtar upp mig runt 8 tiden, så jag har en del tid att spela med.
Visste inte hur lång tid det skulle ta och duscha, packa det sista och göra i ordning mig, så ja jag gick upp extra tidigt.
Men känner att det är bättre att vara lite tidig än att jag försovit mig, men jag får väll ordna en super god frukost och överraska Daniel på sängen medan jag väntar ut tiden?

Ska bli så himla mysigt att åka upp till Umeå, håller tömmarna att resan dit går fort.
Men ni får ha det så bra medan jag är borta så hörs vi väll kanske imorgon då.

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej Hanna!

Lova att köra jätteförsiktigt.

krammosterC

2008-12-06 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback