Trivs bra hemma hos brorsan

Thaimaten var otroligt god, hade dock inte förväntat mig något annat heller.
Barnen busade på i timmar, men sedan blev det lägg dags och lite småsura miner.
Men dem somnade gott tillslut, har nu bevisat att Daniel kommer bli en toppen pappa den dagen vi får barn (~5år).
Han nattade Wille så gott, även fast han var lite tvär ett tag. Och innan dem somnade så busade han med dem enormt mycket, lilla prinsessan var alldeles svettig då har man gjort det bra.

Själv fick jag bli lite ompysslad, Julia fixade mina naglar vilket också behövdes.
Så nu behöver jag inte ordna till dem fören till julafton, då jag självklart kör på rött nagellack.

Är fortfarande kvar här, har suttit och pratat en massa.

____________________________________________________________________________________________
Skrev detta inlägg igår hemma hos brorsan men det lyckades tyvärr inte publiceras så jag lägger upp det nu istället.
Men det ska egentligen vara för inlägg som skrevs nyss.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback