Tisdag

Hej, hej, hej!

Sitter här och klämmer i mig havregrynsgröt med russin, blåbär och hallon.
Inte mycket till middag kanske, men hinner tyvärr inte med att laga något idag.
Efter att jag ätit ska jag sticka ner på gymmet och träna ett spinning pass, sedan duscha lite snabbt och efter det bli upphämtad av Daniels mamma. Ska åka ut till Birsta med henne för att handla lite julklappar, dock inte från min sida utan jag är bara smakråd idag.

Ikväll ska jag lägga mig så pass tidigt jag kan, har varit ur trött både igår och idag.
Sedan vet jag inte om min väckarklocka är knasig för den har inte ringt, vare sig idag eller igår.
Antingen är det jag som har varit för trött och inte märkt att jag slagit av den eller så är det något fel.
Får se om jag kan lösa mysteriet imorgon.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback