Storhandla och pumpa

Prata i telefon samt att skriva ett inlägg här är inte jag någon höjdare på.
Började med detta inlägg för en kvar sedan och har inte kommit längre.
Men nu har jag lagt på och så nu går det dubbelt så fort.

Sitter och skriver mat lista för ikväll ska vi storhandla, så dö tråkigt, så dö tråkigt.
Efter det tänkte jag gå på ett body pump pass, älskar pump för jag känner verkligen resultat av de.
Varför är det så himla svårt att komma på mat som är bra att äta? Tycker det är så fruktansvärt tråkigt att bara värma på typ potatisbullar. Jag vill ha riktigt mat sådan mat man fick då man bodde hemma hos mammsen och pappsen.
Skulle lätt kunna flytta hem bara för att slippa laga mat, samt att få mycket godare mat.



Om ni har några bra lätta, snabba samt billiga recept så får ni så gärna dela med er.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Läs kokböcker gör stormat på söndag å ta fram å värm under veckan. Vill du ha tips





kram

mams

2008-12-01 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback