Söndag

Ojj har verkligen inte hunnit med att skriva något idag.
Har varit ute på birsta, handlat lite julklappar ätit god middag samt druckit glögg.
Hela dagen har vi spenderat med Maria, verkligen en ur mysig dag. På tisdag kommer hon förbi med skinka, uppesittarkvällen är räddad. Vad är inte mysigare än att sitta framför tv:n spela bingo samt äta skinkmacka och dricka julmust. Jag längtar alla redan!

Imorgon ska jag upp och jobba som vanligt, medan Daniel får ligga hemma och sussa gott i sängen.
Aja han skulle iaf inte lata sig hela dagen, han skulle plocka till lite här hemma. Så slipper vi allt på tisdag kväll.

Nu ska jag läsa lite i boken De oskuldsfulla, har fått låna den av Linda och den är ruskigt bra.
Linda beskrev den som "Riktigt äckligt bra".
Boken är en sann historia om en flickan som levt i sekten Guds barn.
Har inte läst allt för mycket men jag instämmer den är faktiskt äckligt bra, samt väldigt sorglig.



Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback