Snö

Vad ledsen jag blir då jag ser att det är plusgrader ute, varför kan det inte bara vara minusgrader för?
Skulle inte bry mig om det var -7 eller -14 huvudsaken är den att det ska vara minusgrader.
Så den vackra snön får stanna kvar, skulle vara dö mysigt ifall det kunde vara snö på jul.

Som jag tidigare berättat så verkligen ÄLSKAR jag vintrar med snö, så varför kan inte vinter bara vara fylld med snö?
Jag hoppas verkligen att snön stannar och att vi får en underbar jul, tillsammans med alla nära och kära.



Nu är jag i full gång med att laga middag, blir nuggets med currysås, sedan bär det av mot birsta.
Jippi! Jag är hyfsta less på det stället just nu, men en sista klapp sedan är jag klar, äntligen.
Därefter blir det pump, ska bli hur roligt som helst. Kan träna på rätt bra denna vecka eftersom hockeyn har uppehåll.
Så det blir perfa!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback