Pump 2 dagar i rad, big no no!

Så sant som det är sagt så ska man inte köra body pum två dagar i rad.
Jag fick det bevisat för mig idag, gud man orkade verkligen inte alls lika bra som annars.
Aja man lär sig något nytt varje dag, detta blev dagenslärdom.

Mammsen har påpekat att jag ofta skriver att jag är trött och har träningsvärk så jag ska försöka komma med något annat.
Lunchen borta hos mamma idag var toppen, god sallad som vanligt från Ica Stubinen jag blandade min med både skinka och tonfisk vilket inte gick hem hos mamma. Men det var väldigt trevligt, sedan gick allt bra med julklapparna himla roligt att träffa alla och surra lite.

Gosh!!!!! Idag fick jag veta att min snygga moster drar till Hawaii på lördag, vilken lyckost.
Jag är fruktansvärt avundsjuk ska du veta, ta med mig också!!!!!!! Jag lovar att du får presenter och frukost på sängen. Glömde att nämna att hon firar sin födelsedag där nere, tänk om jag också kunde få fira min födelsedag där.
Aja moster om du inte lyckas få med mig, så får jag fira dig då du kommer hem istället.
Och även då med presenter och frukost på sängen!



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Aloha!

Helt klart, jag slänger ner dig i resväskan:-)

Ser framemot frukost på säng!

Japp julafton,födelsedag och nyårsafton det blir mumma det!!

Hoppas att du får en God Jul och ett Gott Nytt År!

KrammosterC

2008-12-19 @ 07:48:24
Postat av: Hanna

Låter underbart:D packar allt idag då;)

Du får njuta till tusen för det är du värd, men det vet du ju;)

Snygg min kusin var då han solade:D

Tusen kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback