Packat och klart

Nu har jag packat klart allting inför morgondagen, tror jag!
Ska dubbelkolla allting imorgon, åker ju som jag tidigare skrivit till Stockholm med Daniel imorgon.
Kommer att bli riktigt mysigt att komma iväg båda två, var några helger sedan vi bara kunde ta de lugnt och vara med varandra.
Sängen känns rätt mysig just nu, så jag kryper nog ner i den och somnar sött.


Jag bjuder på denna bild, eftersom jag utlovat mer bilder.
Tycker att det ska vara lite mer skratt i livet, så vad passar inte bättre än denna bild?
Fick långa brorsans digitalkamera i helgen, så lite bilder blir det nog.
Toppen han är riktigt snäll min bror!

Med kärlek!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hanna??! Har du tappat ett ben??! :O



De är ju ni som är snäll och lånar ut eran systemkamera, knasboll! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback