Onsdags mys

Även fast jag inte tränade i outfiten som jag så gärna hade velat gjort, så gick passet kanon.
Eller rättare sagt båda passen gick bra, det var riktigt roligt att köra aerobics eftersom det var ett tag sedan.
Nu sitter jag hop kuren i soffan med en kopp té som mammsen köpte åt mig, Lipton Red Tea.
Det innehåller inge koffein och ska vara lugnande, så nu somnar jag nog gott i natt.


Prova för det är verkligen super gott.

Topp och hälsa gör mig sällskap medan jag dricker te och äter frukt.
Jag hoppas att Daniel snart också kommer och gör mig sällskap, då kanske man kan tjata till sig en fotmassage.
Men ha en super trevlig afton, för det ska jag ha.


En utav favorit tidningarna.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback