Onsdag

Nu har jag precis ätit middag, samt skjutsat tillbaka Daniel till jobbet.
Han måste jobba över idag, men spelar ingen roll för mig för jag ska iväg och träna.
Idag blir det pump, efteråt hade jag tänkt duscha och basta en stund.
Tränar tillsammans med Emelie idag, har tyvärr inte kunnat träna tillsammans pga av jobb.
Men ska bli grymt roligt att träna tillsammans igen, får se om vi har bättre tur nästa vecka!

Vet inte om jag nämn detta på lördag åker jag och Frida upp till Umeå.
Undrar ni varför? Mja det är pga av att vi ska träffa en blivande jurist.
Hehe ne men vi ska nämligen hälsa på Isa, och störa henne i hennes pluggande.
Hon pluggar ju nästan 24/7 nu, så vi tänkte att en lite paus ska hon få.
Fast om hon måste plugga så ska vi vara tysta som möss eller kanske till och med hjälpa henne?
Vad tror ni om de? hehe kan bli lite svårt men men vi stöttar iaf.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

vilken fin å bra kompis du är



kram

mams

2008-12-03 @ 19:09:45
Postat av: frida

Va snackar du för skit gullet ;) "vara tysta som möss och låta henne plugga" vi ska ju festa järnet hela helgen ; närå skojsa. men en helg kan hon väl skippa plugget, eller hur :D de ska bli så kul att vara med er..

Postat av: isa

Håller helt klart med mamma Forsell, helt underbara vänner har jag. Och åt plugget ska jag inte ägna en sekund, utan jag ska ta vara på varje lite stund jag får vara med er! Och ja frida vi ska röja fett (med en mysig film och tjejsnack)

2008-12-04 @ 19:59:08
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback