Nytt program

Idag körde dem nytt program på pumpen, och ja jag gillade det faktiskt.
Kände att jag till och med kunde ta i lite mer på vissa ställen, tränade även med Emelie idag.
Så grymt roligt att träna tillsammans med henne, vi kör alltid på en massa miner då vi tar i, som man efter träningen kan skratta åt. Idag blev det tyvärr inge vardags lyx med bastu, men jag får ta det en annan dag istället.

När vi skulle gå var Emelie så söt och sa utan förvarning:
- Jag tycker om dig ja!

Då kändes det verkligen som om tårarna skulle spruta, jag blev så glad och ledsen på samma gång.
Kändes så skönt att hon sa det, ibland stämmer allting bara in utan förvarning.
Och Emelie du vet att jag verkligen tycker om dig med, av hela mitt hjärta.


Pussis på min snygging!

Just ja ni kanske undrar hur det gick med julklapparna, mja vi hittade julklappar till Daniels mamma och pappa.
Sedan åt min bror och hans sambo, samt till lill prinsessan.
Har endel julklappar kvar att köpa men ska försöka göra det nu i veckan och nästa vecka.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh, va roligt för dig Hanna! :)

Det förtjänar du att få höra efter allt ståhej!! :)



Nämen, nu blir man ju nyfiken på vad du har hittat...spänningen är olidlig :D

Massa pussar och kramar till bästa tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback