Nytt år imorgon redan

Som Matilda skrev i kommentaren så har jag inte uppdaterat på länge, och ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte haft lust. Har haft lite funderingar kring att sluta blogga men efter många funderingar så ska jag nog fortsätta blogga in i
2009. Om jag slutar så kommer jag säkerligen ångra mig, så vi kör på ett tag till.

Imorgon är det nyårsafton, kan inte riktigt förstå att detta år har gått så himla fort även fast detta år också var 365 dagar långt. Men ojj vilket år det har varit, störst var nog studenten saknar de riktigt mycket.
Sedan resan till Cypern var ju helt underbar, håller tummarna på att vi kommer iväg på en resan sommaren 2009 också.

Nyårsafton spenderar jag och Daniel hemma hos min brorsa och hans familj, vi ska laga ihop en god 3 rätters middag och verkligen mysa. Ska bli riktigt skönt att bara ta de lugnt samt att fira in det nya året tillsammans med lill sessan även fast hon förmodligen sussar gott i sin säng på tolvslaget.

Har ju tyvärr inte skrivit något om julhelgen, men jag kan summera den som helt helt underbar.
Var så himla härligt att få vara med alla nära, synd bara att allting gick så fort nu är det ju tyvärr över.
Men nu ser jag framemot nyår sedan till helgen åker jag, Daniel brorsan och hans familj upp till Åre vilket ska bli mysigt.


Lite juligt med rosett i håret. Ska se om jag lägger upp lite fler bilder senare.

Men nu ska jag nog torka mina fossingar, fick ju ett fotbad av mannen min, vilket utnyttjas väl.
Är grymt skönt, har en massa funktioner men bästa funktionen är nog massagen.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: tetzie

gott nytt år hanna:)

Postat av: mammsen

Gott Nytt År min ängel krama om Daniel å Meya å Matilda å Kristoffer



påk

mammi

2008-12-31 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback