Myser

Ja här sitter vi i soffan och bara myser på förfullt, älskar verkligen uppesittarkvällarna synd att dem går så fort förbi.
Men vi njuter av varje minut, orkar vi så ska vi nog kika lite på Scrooged - spökenas hämnd, men bara ifall vi orkar.
Myser nu runt lite i mina röööööda mjukisar, självklart kör jag på rött i och med julen.



I pauserna gör Sofis mode och solo mig sällskap eftersom Daniel söker sällskap ut av datorn.


Och våra härliga lakan, satin kör vi på eftersom det är så pass mycket skönare.


Och pricken över i:et denna kväll var ju självklart skink mackan och julmusten.


Nu hade jag nog tänkt att stänga ner bloggen för idag, tyvärr blev det ingen miljon denna jul heller men det är ju inte hela värden. Imorgon bitti åker jag hem till Alnö för en underbar jul tillsammans med familjen. Men först blir det en massa mys med prinsen, för vi firar inte jul tillsammans utan Daniel åker till Alfta med sin familj. Men en kortis tillsammans får vi allt och då byter vi självklart julklappar.

Men trevlig kväll allihopa!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: tetzie

ja visst är det tok skönt med sidenlakan:)

2008-12-25 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback