Måndag

Typiskt, bara för att man varit borta en hel helg så glömmer man att handla hem frukost.
Hade nästan igenting i kylskåpet, känns lite smått jobbigt.
Men kunde knåpa ihop en macka med nyponsoppa samt en banan, men det är inge vidare.
Hade vela haft antigen fil, yoghurt eller gröt, nåja jag får handla lite ikväll istället.


Jag villl vara brun, brun, brun. Är så pass mycket finare tycker jag!

Nu ska jag snart fara på jobbet, sedan blir det bums hem.
Längtar redan till helgen för då ska jag äntligen ta en lång välbehövligt sovmorgon.
Har inte sovit ut på flera helger nu, så det kommer verkligen att behövas.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: isa

mycket önskemål om att vara brun nu tycker jag. Tänkte påminna dig om att du är supersnygg som du är, sola inte en massa, det kan ju vara farligt! :S massor med pussar och kramar sötnos!!

Postat av: Hanna

Hehe tack lilla du :D men lite kanske inte skadar hehehe;D

2008-12-15 @ 17:05:46
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback