Lussebullar med mjölk

Innan sängen blev det en fika, lussebullar och ett glas mjöl.
Verkligen ur gott, älskar lussebullar men om jag äter en till så spricker jag.



Glömde att nämna att jag ska köpa de sista julklapparna imorgon.
Sedan måste jag pumpa för jag har ätit alldeles för mycket onyttigheter i helgen för att låta ett pump pass gå obemärkt förbi. Nåja inte beror det helt på de heller, utan att jag verkligen älskar att träna speciellt body pump nu när man väl kommit in i det. Kanske en solning på det också? Eller så tar vi den i mitten av veckan och sedan en precis innan jul, då kan jag vara pepparkaka på jul, (förhoppningsvis).


Gärna så här brun!
Haha ska mycke till för att jag ska bli de på 1 ½ vecka.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback