Julklappar

Går nu bara omkring och tänker på julklappar, har ju endel kvar att köpa men vad ska jag köpa?
Till mamma vet jag redan, men dum som jag är har jag inte gjort det ännu. Vet även vad jag ska köpa till Daniel också, men jag måste ju göra det i smyg så jag får helt enkelt ta det en dag då han jobbar över.

Men vad tusan ska jag köpa till pappa? Är det någon som har något bra tips?
Sedan har jag 3 troll att köpa till med, men det är så lätt för dem är ju i den åldern det finns hur mycket som helst att välja mellan. Men tänkte först höra med Linda om dem önskar sig något sepeciellt, innan jag väljer och vrakar själv.
Tänkte ringa upp henne något innan helgen, för då kan jag kanske köpa de i Sthlm.

Måste kanske sluta tänka på julklapparna nu och börja jobba!
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback