Istappar

Mina tår känns precis som istappar just nu, blev blöt om fötterna förut idag vilket ledde till att dem blev små istappar.
Man brukar ju lätt kunna bli förkyld då man blir blöt om fötterna, men eftersom jag är snuvig hela vintern lång så kommer jag säkerligen inte märka något.


Hade ju tänkt ordna till med bilder i bloggen
men vår kamera är ju fortfarande utlånad till
brorsan, men vi skulle få tillbaka den innan helgen
så vi får helt enkelt vänta tills dess.

Värmde nyss på en matlåda som jag nu sitter och äter, blev tyvärr ingen middag tillsammans med Daniel idag.
Eftersom träningen börjar 18.00 så har jag tid till att äta middag, annars då träningen börja tidigare så äter jag bara en frukt och efter träningen äter jag middag tillsammans med Daniel.
Träningen idag består av afropowerdance och ett bodyclassic pass, måste verkligen köra mer aerobics har ju för det mest bara blivit pump och spinning. Men det ska vi allt ändra på!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback