Hemma

Jag hann hem en stund innan träningen, så har packat och donat med allting.
Efter träningen hade jag tänkt sola en sväng sedan basta, känner att jag behöver koppla av lite.

Ögonbrynen blev bra som alltid, blir alltid nöjd när jag går till Bellevisage.
Dem är väldigt noga och fixar och donar tills allt är perfekt, denna gång vaxade hon till och med lite.
Bara för att få bort dem minsta fjunen, är verkligen toppen att dem tar sig tid och fixar allt ut till fingerspetsarna.
Jag är helt klart nöjd, men det visste jag ju redan från innan att jag skulle bli.



Idag kör på pumpen kör vi på Billabong byxor, blir great!
Hoppas tomten kommer med träningskläder i julklapp, vore perfa nu när jag ändå är igång med träningen.
Är ju bra mycket roligare att träna då man har snygga kläder!


En bild på ögonbrynet också!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: tetzie

jag håller faktiskt med dig. konstigt nog är det mycket roligare att träna när man har snygga kläder haha:)

2008-12-18 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback