Grattis prinsen

Idag har min prins namnsdag, och det firar jag med att bjuda honom på hans favvo restaurang.
Mja vissa av er kanske tror att det är en lyxig sådan men icke, utan det är McDonalds.
Visst är han knäpp, men eftersom han har namnsdag så får han bestämma.
För min del blir det nog mat hemma, jag är inte överdrivet förtjust i skräpmat, och speciellt inte under vardagarna.
Utan sådan mat äter jag på helgerna, och detta för att jag tränar samt försöker vara nyttig under just vardagarna.


Hade jag haft råd så hade jag bjuppat honom på en resa till Thailand.
Men han var glad nog med McDonals och tur är väll de?!

Ikväll blir det inte träning utan det blir hockey.
Nu kurrar magen väldigt mycket så nu måste jag verkligen äta något

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback