Frusen från topp till tå

Shit vad kallt det är ute idag, men jag klagar inte jag vill ju att det ska vara minusgrader så vi får behålla snön som kommit.
Är helt överlycklig att den kommit, så jag njuter varje sekund. Men jag ska inte ljuga om att jag inte är frusen för det är jag, händerna är helt bort. Men jag ska ju snart ner på ett spinning pass så jag blir nog varm då.

Ikväll ska vi hem till Alnö och äta middag samt baka, det blir både lussebullar, frukostbröd och pepparkakor.
Ska bli ljuvligt gott att äta de idag, så det blir nog en stor fika ikväll.
Sitter och äter en banan för tillfälligt men är mer socker sugen är frukt sugen, men jag ska stå emot det.



Mja på lunchen idag blev det två julklappar till, känns bra att kunna bocka av lite i alla fall.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback