Fredag

Satt och åt frukost nyss då jag märkte hur otroligt blek jag blivit, vilket inte alls är nå roligt.
Så jag måste verkligen pallra mig iväg för att sola lite, hade helst av allt vela gjort det idag.
Men jag tror tyvärr inte att jag hinner innan vi ska åka, eftersom jag även måste duscha och packa klart allting.
Nåja jag får ta och göra de till veckan, då jag ändå ska på Bellevisage och fixa mina ögonbryn (äntligen).
Har dragit ut på det alldeles för länge, kan knappt förstå att jag gjort det då jag grämer mig över dem varje gång jag ser mig i spegeln.



Hade ju varit grate om jag kunnat sola två gånger innan jul, så man varit lite fräsch inför julafton.
Ska se om jag hinner med det annars får det väll bli en gång i varje fall, måste även hitta något och ha på mig också.
Håller tömmarna att jag hittar något riktigt fint i Sthlm, vi får se vi får se om turen är med mig.

Tänk om jag hade haft Nicole Richies garderob, det hade jag aldrig sagt nej till.
Hon klär sig så grymt snyggt, en riktigt stilikon.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haaannaaaa!

Du behöver inte önska dig det, du har redan en lika stor garderob hemma hos dig! :P

Postat av: Anonym

2008-12-12 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback