Äntligen Fredag

Näe vad fort veckorna går förbi, det är helt otroligt!
Men alltid lika skönt med helg, ska sova ut riktigt ordentligt imorgon bitti.
Var några helger sedan jag gjorde det sist, så nu jädrans ska jag faktiskt göra de.

I vanlig ordning då jag kommer hem från jobbet brukar jag skriva att jag ska iväg och träna men inte idag inte.
Näe idag blir det vila även fast ett konditionspass inte skulle vara fy skam.
Men jag lägger mig nog istället på soffan tills Daniel kommer hem sedan blir det raka vägen hem till brorsan för att umgås med honom och barnen samt att äta go Thaimat, Fredagen är då fulländad.

Må ju säga att det kurrar på riktigt ordentligt i magen, får nog ta en frukt eller macka så jag orkar hålla ut.
Men absolut först ska jag hoppa in i duschen och sedan byta om, får se vad det blir.



Lill prinsen, som blivit så stor!!


Hjärtat Nora med hennes vackra ögon.


Prinsessan, jag hoppas hon är hemma idag också.
Var väldigt länge sedan vi träffade henne nu!
Håller tummarna på att hon är de.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Simon Kling

Första gången jag läser att du ska ta det lungt och inte träna:D:P

2008-12-19 @ 16:29:29
Postat av: Hanna

Haha jaså:D kanske ska testa att skriva det fler gånger ;)

Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-19 @ 17:22:23
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: MosterC

SÖTASTE barnen!!!

krammosterc

2008-12-19 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback