Vaarmt

Idag är det bland dem varmaste dagarna här, är så himla varmt så det knappt går att vistas i solen.
Vi hade planer på att åka ut till Koh Samet men dem ändrades, nu ska vi bara ligga vid poolen, sola och bada här istället. Blir nog bra det med, har precis ätit lite fukost te och mackor. Börjar faktikst längta lite efter svensk mat nu men det är ju så kort tid kvar så lika bra att njuta medans man kan.

Var ett litet tag sedan jag skrev nu, har hunnit med att åkt till Pattaya för shopping sedan har vi även varit i Rayong för shopping. Har blivit en hel del faktiskt för jätte lite pengar, är underbart plus att det är väldigt bra kvallite för det priset. En del saker kan ju gå sönder efter första tvätten men inte det jag har fått tag i, utan verkligen toppen kvallite. Vad har hänt mer då? Har varit på lite akvarium, sedan på classic forrest där det fanns svarta svanar har aldrig sett det tidigare faktiskt. Och sedan på min födelsedag så var vi och åt en middag vid ett jätte stort vattenfall, under bar himmel också. Fick även tårta på min födelsedag lite annorlund mot för i Sverige. Födelsedagen var verkligen toppen.

Just ja nu är det ju vintertid i Sverige, så då blir det alltså sex timmar efter nu. Hade nästan glömt bort det, ne nu ska jag ut sola och bada.
Ha det toppen

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback