Tisdag

Hejsan!

Idag har jag prov, samhällsprov om alla partier och ideologier.
Känns väldigt tungt som jag tidigare sa brukar inte vara ångerfull över prov men nu är jag det tyvärr.
Det enda jag tänker på nu är att åka till Thailand, jag längtar som tusan till det, nog därför allt känns så passa jobbigt som det gör.image182
Men jag ska stå ut, imorgon har jag mina två sista svenska c presentationer, känns också väldigt bra för sedan är jag klar med den kursen, trodde nog aldrig jag skulle klara av den men de gjorde jag.



Sitter på skolan nu, lite väl tidigt men jag slapp i varje fall åka buss.
Ska försöka mig på att träna lite till provet nu.
Önska mig lycka till!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback