Onsdag

Idag har jag sovmorgon till 12.30, underbart.
Sedan har jag bara en lektion svenska, muntlig presentation sedan slutar jag.
Efter skolan blir det nog till att träna, förmodligen inte ett pass utan bara springa på bandet.
Var länge sedan jag tränade nu eftersom jag har haft för mycket skola.

Sedan har jag även lagt undan en jacka som jag ska gå och kolla på, får se om jag kommer att köpa den eller inte.
Men den är lite mer som än höst jacka, lite varmare och skönare än min skinnjacka.
Sedan har jag problem med vad jag ska ha för jacka i vinter, åh känns tungt har ingen aning är ju inte alls sugen på att ha den jag hade förra året. Men vi får se kanske till och med slutar med det.
Vilket jag definitivt inte hoppas på.
Får väll se mer fram åt vintern vad det kommer att komma för modeller och så. Inget att oroa sig för mycket av nu.

Det enda jag må oro mig över nu är ju mitt muntliga 5 minuters tal om organ donation.
Hoppas det går bra, för då jag åka iväg med ett gott samvete,

Men nu måste jag åka till skolan.

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: den kommer från indiska :D

Postat av: Hanan

tack :D

2007-10-04 @ 10:56:02
URL: http://www.hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback