Marknad

Idag har vi solat på som tusan, båda har vi bränt oss och det svider verkligen. Men det går snart bort, så det blir bra igen.
Idag har vi bara legat vid poolen hela dagen och på eftermiddagen/kvällskvisten var vi på en markna, handlade lite smått med grejer hittade även ett par skor som jag ville ha men dem hade dock bara dem i 37:or vilket var trist. Men det fick duga med de jag fick med mig hem ändå, köpte även med oss majs hem som vi åt, underbart gott. Sedan idag så har vi inte hunnit med så mycket mer, varit ute och ätit en god middag och tränat lite teori. Underbart skön dag, ska ju inte göra så mycket heller då man har semester eller?! Imorgon blir det till att åka ut till Koh Samet och bada på den alladeles kritvita stranden, ska försöka oss på att kliva upp tidigt så vi kommer iväg i god tid för att hinna med en hel dag där.
Blev dock inge bilder idag heller, tar så himla tid att lägga upp dem ska verkligen försöka hinna med det imorgon, men om inte så kommer dem nog någon dag framöver. Har ju hunnit med att knäppa lite bilder ju.

Ne nu ska jag kolla klart min mejl.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback