Måndag

Hej!

Nu är skoldagen slut för min del, belv till att svara på lite uppgifter på aos lektionen sedan fick vi sluta.
Sitter kvar idag för att träna på prov som vi har in Samhällen imorgon, om alla partier och ideologier.
Det är verkligen hemskt för jag orkar verkligen inte lära mig detta. Inte de att jag burkar vara så ångefull angående prov, men denna gång så är det så.
Har även en presentation att lära mig som jag har tills på onsdag angående donation av organ.
Vad är din ställning? Men det kommer nog att gå rätt bra.
Sista svenska c lektionen som jag har sedan har jag läst alla svenska kurser, toppen.
image181
Snart ska jag ringa Daneil och se om han slutat jobbet sedan ska han få hämta mig.
Just ja var ju tvungen att lämna tillbaka böckerna får göra det innan han hämtar upp mig då.



Jag är tok hungrig nu, ska se till att det blir super god mat idag för jag är verkligen sugen på nått gott.
Ne det är väll lika bra att jag springer ner till biblioteke och lämnar tillbaka böckerna.

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback