Kim beach

Idag har vi varit och badat på Kim Beach, det var jätte varmt i havet så som det ska vara då man är utomlands, gick knappt att ligga i solen överhuvudtaget. Men vi var där i några timmare sedan for vi hem och badade vidare i poolen. Köpte även med oss en massa badringar, delfiner bollar och madrasser. Rätt skojjigt då vi åkte hem med allt på moppen, men det gick bra inge skador för våran del som tur var.
Senare på eftermiddagen har det varit lite dåligt väder eller dåligt och dåligt, det har varit väldigt molningt men skönt. Istället för att bada for vi iväg och shoppade lite, köpte två plånböcker för 40 kr, en svart klänning för cirka 40-45 kr sedan två presenter till min bror.

Nu ska vi snart iväg och äta sedan blir det kanske en film innan vi lägger oss.
Just ja igår när vi var ut och åt så testade jag någon slags "dricka" det var iskross blandat med melonkross och det var hur gott som helst. Har hunnit med att druckit en sådan idag med. Vet inte om det var just den "drickan" du berättade om Isa då du hade varit här, men om det var den så håller jag verkligen med om att den var kanon god.

Ne nu ska jag in ich byta om sedan blir det middag.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Isa

hej det var precis den! visst är den god? jag drack såna några g¨nger om dagen den är ju helt underbar, watermelonshake tror jag den heter;) Du verkar ha det super bra! Pussar och kramar

2007-10-17 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback