Helg

Gud vad skönt med helg, har sett fram emot det. Dock har veckan sprungit iväg men de är ändå toppen skönt.
Hade mina sista redovisningar idag på svenska så nu är jag absolut klar med svenska c. Får reda på betyget nästa vecka, ser jag fram emot. Är till och med ledig på onsdag ska bli skönt, ska ut och fixa allt inför resan då växla lite pengar köpa det sista och sedan kanske till och med börja packa lite.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma ut ur duschen så ska vi se några sex and the city avsnitt sedan blir det mat. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska äta, men hittar väll på något gott. Någon som ha några förslag?

Var ju iväg och tränade igår med Emelie vi körde gym, kan säga att det verkligen känns idag speciellt i armarna.
Hade orientering på gympan också så då fick man ju lite kondition i varje fall.

Imorgon blir det hockey Timrå-Skellefteå hoppas det blir 3 lätt förtjänta poäng för Timrå. Men det återstår att se imorgon. Tar nog med kameran så jag kan knäppa lite kort.
Har tänkt gjort de på premiär matchen man jag glömde tyvärr det. Men de får väll gå.

 

Ne nu kom Daniel ut ur duschen, ska kila iväg och se några avsnitt innan vi börjar med maten.
Trevlig helg!

Med kärlek!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback