Ban phe

Imorse klockan 5.50 så landade vi i bankok Thailänsk tid, sedan åkte vi två timmars taxi resa vidare till ban phe och här är jag nu. Sitter ute på trappan och har det jätte bra, har badat och solat i ungefär två timmar och har redan fått en hel del färg, helt otroligt med tanke på att det är vädligt dimmigt.

Ska vara här i Thailand nu i två och en halv vecka och bara ta de lugnt sola och bada i massor och ha en super härlig semester. Ser fram emot stranden imorgon, idag fick det bara bli lite poolplaskandes med tanke på att vi inte hyrt någon moppe ännu som vi ska tas med till stranden.
Är så himla trött sov ändast någon timme på planet men måste hålla mig vaken så jag snabbt kan komma in i dagsrytmen. Har inte tagit några kort ännu men det kommer får se om jag orkar/har tid att lägga upp senare ikväll annars får det bli imorgon.

Just nu är det ungefär 30-35 grader i skuggan och det är tok varmt, har precis duschat och sitter nu som sagt på trappan och skriver lite mejl till mamma och pappa. Kan lova att vatten är något som kommer att gå åt är så himla törstig men det är ju så det ska vara då man är utomlands.
Allting är bara toppen bra och nu ska vi nog gå iväg på en promenad.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: sara

Åååh, härligt det låter! Du får ha supersköna 2½ veckor där nere!

Hur blev det nu, hinner vi ses nått innan jag far ?
Har ju lite saker här hemma som är dina!

puss!

2007-10-15 @ 16:25:44
Postat av: Hanan

Ja men just ja det hade jag glömt, men med sakerna är det ingen fara kan lite gärna ta dem då du kommer hem ingen fara alls.

Det ska jag verkligen ha lilla du;) hehehe, jag kommer ju hem den första november så kanske att vi hinner ses, beror ju på hur mycket du har att göra innan och sedan träffas vi inte på grund av att du ska lämna tillbaka sakerna utan för att jag ska säga hej då och önska dig en mysig resa :)

Pusssar och kraaaamar:D

Postat av: lotta

åååh vad jag är avis nu!

2007-10-15 @ 19:25:07
Postat av: Hanan

hihihi, det är verkligen hur härligt som helst här;)

2007-10-15 @ 19:42:15
URL: http://www.hannaf.blogg.se
Postat av: sara

ja, men då borde vi ju förhoppningsvis hinna träffas nått! :)
Är vädret bra?
Pussis!

2007-10-16 @ 13:14:53
Postat av: Hanna

Ja men precis:) ringer dig då jag har kommit hem så kan vi ju se hur allt ligger till och så:D vädret är toppen idag var det ungefär 40-45grader i solen, går knappt att ligga och sola, man får typ bada hela tiden och solen tar väldigt bra även fast man badar:D

2007-10-16 @ 14:33:33
URL: http://www.hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback