Tur

Jag kan verkligen inte förstå vilken tur jag har haft angående bort tappning av skor.
Tappade tyvärr bort en ut av mina dansskor igår som jag skulle haft idag, blev själv klart väldigt upprörd för det är inte första gången jag tappar bort en ut av mina skor.
Letade överallt i bilen hemma till och med stan kollade jag igenom, men idag då jag hade gett upp hoppet om att hitta skon så bara låg den där i baksätet av bilen. Blev själv klart överlycklig hade inte direkt någon lust att köpa ett par nya när man trivs så bra i dem man har.
Sist jag tappade bort en ut av mina skor då jag var i Bergsjö letade jag också som en tok, några timmar senare när vi var på väg hem igen så låg den bredvid trottoarkanten. Hade med mig två par skor så ena paret låg på golvet så när jag skulle ur bilen hade den väll på något konstig sätt bara fumlats ur.
Snacka om att jag har tur då jag tappar bort skor, så nästa gång behöver jag inte leta för dem kommer ju alltid till mig när jag minst anar det.

image278

Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback