Tråkigt

Allt känns tråkigt nu, detta väder snöade ju så fint i morse och var kallgrader nästa gång man tittade ut regnade det varmgrader och slask. Förstör dagen så ypperligt! Sedan är jag jätte trött tror jag ska äta lite middag se på tv sedan sova det tidigaste som går.
Det roliga som piggade upp dagen var att Emelie ringde och ville va med mig, så blev en sväng på stan handlade någon julklapp och fikade. Testade det nya fiket i in huset, toppen bra hade väldigt god latte där.
Hade sedan körlektion gick förvånansvärt bra, hoppas det bara fortsätter framåt.
Har börjat fundera på om jag skulle vara i behov av att gå till frissan dra flera ljusa slingor och kanske klippa topparna. Har bestämt mig att spara ut håret en bra bit till, vill ju ha låååångt hår. Håret växer väll bättre om man klipper det oftare eller ja med jämna mellanrumt. Ska höra mig för imorgon eller kanske på fredag då jag är ledig om någon ha tid att klippa.

image276

Ska spela lite nintendo wii nu och äta spagetti och köttfärssås.
Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback