Torsdag

För tillfälligt sitter jag och gnager på ett äpple och känner mig lite smått nyttigt. Är trött och slö som en död fisk nu faktiskt, har pluggat lite till proven som jag har nästa vecka.
- Hur styrs Sverige i samhälle.
- Aos, arbetsmiljö och säkerhet.

Känns bra hade nog velat gjort samhällsprovet imorgon så jag avklarat ett i varje fall, så att jag bara har ett tills nästa vecka som jag måste plugga på. Men blir bra hur som helst.
Nästa vecka går jag endast torsdag underbart. Vilket blir även nästan en hel toppen dag, har dem två proven men är inte så himla svåra prov sedan på eftermiddagen ska vi iväg och bowla med idrotten.
Så blir väldigt bra det.

Vad händer ikväll?! inget speciellt tror jag kan vara vaken jätte länge för både jag och daniel är lediga imorgon.
Undra vad vi ska hitta på då! Jag har självklart körlektion men är ju inte hela dagen så får hitta på något riktigt roligt.
Nu kommer Daniel och jag ska gnaga klart på mitt äpple, hörs och syns!

Med kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback