Torsdag

Vilket betyder att vi närmar oss helgen, har samhällskunskap nu har precis gjort ett ut av dem tre proven jag har kvar att göra. Det var ideologier, partier och partiledare skönt att jag tog mig i kragen och gjorde det nu på en gång istället för att vänta tills nästa vecka. Tyckte jag kände mig manad till att göra det nu så då var det lika bra och jag tror faktiskt att det gick väldigt bra.

Senare på dagen har vi fotboll uppe på balders, hade även fotboll för någon vecka sedan men det är ju elev ledda lektioner så blir nog bra ändå. Vill hellst inte ha fotboll vill hellre plugga igen det jag måste och så men jag får härda. Fotboll är ju trotts allt roligt då man väl kommer igång, plus att jag har ju faktiskt spela fotboll då jag var mindra i några år.

image277

Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback