Toppen!

Härligt idag har jag tagit det lugnt hela dagen förutom en timme mitt på dagen då jag gjorde mitt teoriprov.
Gjorde det samtidigt som Linda roligaste var att båda klarade av det, fick precis samma poäng vad är oddsen?
Aja så nu säger jag Grattis till henne och mig, så nu är jag ett två steg närmare körkortet, har gjort teorin och halkbanan.
Gick därefter på stan med daniel köpte mig en kjol och t-shirt.
Så det blev lite shopping firande idag, nu är jag hemma hos daniel han ska byta om lite och så sedan åker vi hem till mig och ska äta middag sedan får vi se vad vi hittar på.

Denna helg ska vi i varjefall spela en massa nintendo wii, ska bli mysigt.
Nu kan jag inte blogga mer för vi ska tydligen åka.

image280
Så snygg bild!

Trevlig helg på er!
Med kärlek! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback