Toppen

Nu är det bestämt hur det blir på nyår, kommer verkligen bli super mysigt och roligt.
Har beställt en rosa champange som jag ska ha på tolvslaget, så kommer bli bra tyckte rosa passade mig eftersom jag var tjej. Haha!

Var nyss på buketten och köpte blommor, herregud vad jobbigt det var. Alldeles för svårt att bestämma sig och sedan ville jag ju ha något som passade till nyår men blev nog bra till slut. Blev lite silvriga och lila blommor.
Har även varit på stan och handlat kläder med daniel som han ska ha imorgon.
Blev ett par skit snygga mörka jeans och en rutig skjorta i svart och vit, passade verkligen han perfekt.
Måste verkligen ta ett kort på honom imorgon och lägga upp här sedan.

image307
Rutig skjorta var det!

Snart ska jag äta mat, kött med klyft potatis ska bli grymt gott. Har typ bara ätit hämt mat dem senaste dagarna så passar ju perfekt med en variation idag.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback