Tisdag

Idag är jag hemma, har inte så hade inte så mycket jag skulle göra idag. Så ska vara hemma och städa lite och fixa i ordning lite saker istället.

Äntligen:
- Det har kommit snö, det är minusgrader vilket betyder att det inte kommer att bli slask, hoppas iaf på de.
- Jag har köpt klart alla julklappar, om jag inte tycker det fattas något sedan.
- Jag har köpt en stegräknare, för att se hur många steg jag går på en dag.
- Jag har kommit på hur jag ska göra med mitt rum för att det inte ska se allt för kaos ut.

Idag har Daniel namnsdag, så grattis till honom. Har köpt en liten present till honom som han ska få sedan när han kommer, kan inte skriva vad nu för om han läser så blir det förstört.
Så skriver sedan vad det var,

Nu städa och fixa i ordning en massa saker!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback