Söndag

Har tidigare tjatat om att jag hatar söndagar, men faktiskt inte nu längre beror nog mest på att jag är ledig rätt mycket och att jag har en lång skön sovmorgon alla måndagar. Har ju apu men den börjar inte fören lite senare på dagen.
Så nu för tiden njuter jag av söndagarna, visst känns det att de är söndag men inte på samma sätt som förut.
Idag blev en riktigt lång sovmorgon vilket var jätte skönt, åt lite frukost sedan åkte vi till birsta för ovanlighetensskull, verkar nästan som om vi har klippkort där. Daniel köpte lite julklappar och jag köpte ett svart sidenband till mamma som hon beställt.
Var där väldigt kort stund sedan åkte vi hem och myste såg på peterpan och vilade, nu är daniel hemma hos sig men kommer senare ikväll och jag väntar på att emelie ska komma så ska vi ta de lugnt mysa och äta massor av godis.

Med kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry att jag inte hört av mig! Måste träffas i veckan så du kan få dina saker då!
Ringer dig imorgon! :)

2007-12-16 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback