Söndag

Idag är det 2 December, så himla mysigt nu att det snart närmar sig jul. Idag sov vi ut riktigt ordentligt efter två dagars arbete så det var väldigt skönt. Åkte och hämtade ut mitt paket ifrån H&M idag, var en sidenklänning har dock inte provat den ännu men ska göra det när vi kommer hem till mig.
Var sedan och köpte en bukett blommor och chokladpraliner åt farmor i födelsedagspresent, hon blev så glad ut av det så himla roligt. Fikade och myst åt även min första lussebulle och det var grymt gott så ska baka de så fort jag får tid.
image272
Min faster och farbror var även där så himla roligt att träffa släkten, för det blir ju alldeles för sällan sorgligt nog.
Efter fika blev det en sväng till birsta för att handla jul gardinerna jag pratade om, hittade ett par panellängder i rött och beigt som hänger omlott på varandra tror det kommer nog bli väldigt bra.
Köpte även med mig två julklappar känns bra att börja med de nu, även fast det kan verka lite tidigt. Men som tur var om det ej passar så har man 10 dagar efter julafton att byta.
Sedan hittade jag även en tjock tröja i grått som går ner till knäna, blir mysigt nu när det är slask väder ut.
Har alldeles nyss kollat runt lite på internet, ska strax bege oss hem till mig fast först måste vi stanna och handla lite mat. Sedan blir det nog DH hela kvällen.

Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback