Pepparkakansdag

Hej hopp!
Bakningen gick toppen, blev tre plåtar med ny gräddade pepparkakor, smakade en förut och den blev jätte god.
Dock så åt daniel upp mer deg än vad han bakade så hade nog kunnat bli en till plåt, men räcker nog bra ändå får väll se om vi kanske bakar nå mer i veckan.
Ikväll ska vi i varje fall baka lussebullar, ska baka två sattser så att min bror också kan få några han hade bett om det. Just ja fick även reda på att det var pepparkakansdag i dag, såg det på två så passade ju väldigt bra att vi bakade just idag.

Nu ska vi strax åka iväg till birsta och kolla på lite julklappar, se om vi hittar något värt att köpa.
Sedan ska vi själv klart se filmen vi hyrde igår, men blir nog mer framåt kvällen.
Väntar nu på att daniel ska göra sig i ordning så vi kan åka, medans han gör det så kollar jag på lite bilder för att se om jag kan komma på hur jag ska klippa och färga mitt hår.
Vill ju ha det blont men vet inte riktigt hru blont jag vill ha det. Ordnar sig nog men alltid kul med lite insperation.

Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback