Onsdag!

Herregud vilka roliga rubriker jag har, men har så dålig fantasi så får väll bli en simpel rubrik.
Just nu längtar jag till åre skulle vara underbart att komma upp dit något på lovet, har faktiskt planerat att åka dit en helg med emelie och daniel så vi får se hur det blir närmare lovet.
Idag sov jag alldeles på tok för länge vaknade bara för en halvtimme sedan, skulle egentligen gått upp tio men somnade om vilket var extremt dumt av mig.
Jaja jag får hoppas jag klara mig ändå, enda anledning till att jag skulle kliva upp tidigt var för att jag måste lägga mig tidig ikväll eftersom det är skola imorgon så hoppas det går bra ändå.

Idag måste jag plugga på prov hade tänkt att träna nu mitt på dagen men har ingen ork alls. Tränade två timmar gym igår så har faktiskt en grym träningsvärk som inte är av denna värld, så får bli imorgon istället efter skolan blir bra det med. Fredagens planer är middag med tjejerna ska bli så mysigt, inte varit med dem på år nu och det saknar jag.
Så fredag kommer nog bli riktigt rolig.


Kolla vad brun vi var, dagen efter vi kom hem från Thailand.
Jag vill vara lika brun nu som då! Saknar det!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Karin

från bikbok:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback