Onsdag

Min skoldag denna vecka, har projektarbete men har liksom inte kunnat arbetat eller så.
Isa lämnade in sin dator som tog hela lektionen sedan har vi inte kunnat kommit igång för vi har haft annat i tankarna, Frida sov över och det ska hon ha gjort med gott samvete hade önskat att jag gjorde detsamma, onödig dag att komma till då vi ändå inte gör något.
Så får väll jobba gärnet nästa lektion istället, blir nog bra det också.

Ska strax ha lunch, krovstroganof med ris är inte värst hungrig men går nog ner lite.
Sedan ska jag iväg och fixa naglarna där efter ska jag träffa Emelie på stan ska fika lite och strosa runt lite.
Ikväll har jag inga planer, underbart ska bara ta de lugnt och vila ut till tusen.

image286

Nu lunch!
Med kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback