Onsdag

Nu är denna skoldag slut för idag, själv sitter jag dock kvar för att jag har en del uppgifter som jag vill få klar så jag endast behöver blicka fram emot proven som jag ska göra.
Har nu gjort klart en fest plansch sedan har jag gjort klar logon i Mediaproduktion B, har kvar en fotouppgift som jag precis har börjt med. Vill bli klar med den så fort som möjligt men har ingen fantasi vad jag ska knäppa på och hur men det ordnar väll sig måste först prata med min lärare lite.

Fick även reda på att fram till jul så är jag ledig nästan varenda dag, har endast tre prov som jag måste göra och självklart idrotten. Så då har jag apu måndag, tisdag, ledig onsdag och halva torsdag ledig fredag. Hur härligt är inte det då, ser fram emot mina lediga dagar, då ska jag faktiskt pallra mig iväg varenda dag och träna för nu kan jag inte klaga på att jag inte har tid.

Måste sitta i ännu en halv timme innan jag kan göra klart min foto uppgift. Lärarna har lunch till halv så då ska jag skynda mig och prata med henne så jag kan dra härifrån och uträtta mina ärenden som jag har.
Ska på banken och fixa lite, sedan ska jag köpa julklapparna jag vet att det är ett himla tjat om det men ska se till och göra de, sedan har jag några saker jag måste lämna tillbaka och byta.
Om jag efter de har tid så ska jag iväg och träna lite på gymmet, sedan blir det övningskörning.
Kvällens planer är endast att spela Nintendo Wii, glömde skriva att vi var iväg och köpte det igår.
Det var så grymt roligt, och det var verkligen väldigt jobbigt tror nästan att jag har fått träningsvärk. Men det var det verkligen värt det för det var så sjuk roligt. Nu ska jag ta min hemska nintendo träningsvärk och kolla om min lärare har kommit tillbaka tidigare från lunchen.

image275

Med kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback